Llegim el riu a Manresa

APRENEM A LLEGIR EL RIU A MANRESA

El 17 de setembre de 2022 a les 09:45 l’activitat de “Llegim el riu” es donarà a terme a les Instal·lacions de Can Poc Oli de l’Escola Agrària de Manresa. 

Entre tots, es farà una inspecció amena i participativa de la riera de Rajadell a la finca de Can Poc Oli propietat de l’Ajuntament de Manresa, on s’hi està duent a terme un projecte de renaturalització. S’identificarà quins macroinvertebrats viuen a l’aigua de la riera i s’analitzarà l’estat ecològic de la riera.

L’activitat forma part del projecte “Llegim el riu”, impulsat i coordinat per la Gerència de Serveis de Biblioteques i la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, i comptarà amb el guiatge d’experts del grup de recerca FEMLab de la Universitat de Barcelona i l’Associació Hàbitats.

La participació és gratuïta.

Caldrà portar:

  • Esmorzar
  • Aigua
  • Botes d’aigua (si és possible)

Per a més informació, visita www.parcdelasequia.cat

Organitza:

Diputació de Barcelona

Event Details
Leave a Comment

Event Details
Suscripcions

PUBLICITAT

Anuncia't

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes