Les nits a la Baranova, nit lírica

LES NITS A LA BARANOVA, NIT LÍRICA

(Dates per confirmar)

Passada la festa major, Tivissa acull un any més Les Nits a la Baranova, nits on la música lírica és la protagonista.

El divendres 2 d’agost a les 22.00h i diumenge 4 a les 20.ooh, es duu a terme l’esdeveniment i aquest any, seguint amb la línia d’anys anteriors, Sara Blanch serà la invitada d’honor.

La soprano lírico-lleugera, Premi Òpera Jove 2017 a la jove promesa femenina catalana, retorna a casa per mostrar un cop més la seva versatilitat vocal i interpretativa. L’acompanyaran David Alegret (tenor), Josep Buforn (pianista) i Júlia Sesé (directora del cor The Beauty Fools, que també cantaran). 

Un any més, la reconeguda soprano Sara Blanch, torna a casa per mostrar la seva versatilitat vocal i interpretativa a Les Nits a la Baranova.

Venda d’entrades a la Oficina d’atenció al públic de l’ajuntament o www.4tickets.es/turismetivissa

No t’ho pots perdre! 

*Fotografia de Jordi Santicana

Organitza:

Event Details
Leave a Comment

Event Details
Suscripcions

PUBLICITAT

Anuncia't

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes