
7a EDICIÓ DE LA NIT DE LES ESPELMES
El proper dissabte dia 30 de juliol, al cor de la Vila de Pals, es celebrarà la 7a edició de la Nit d’Espelmes.
Al llarg del recorregut, es podran observar els racons més emblemàtics del nucli antic, engalanats amb dibuixos i espectacles de música, dansa i foc coberts per la llum tènue i càlida que desprenen els milers d’espelmes que el públic anirà trobant al seu pas.
L’itinerari serà sempre en la mateixa direcció iniciant-se al carrer Paul Companyó (davant de la Casa de Cultura Ca la Pruna) i finalitzant a les escales del carrer de l’Abeurador. Al llarg del recorregut es podrà gaudir d’actuacions en directe a:
- Plaça de l’Església: Piano amb Emma Stratton.
- Torre de les Hores: Dansa aèria amb Cia. Estampades.
- Placetes: Dansa i foc.
- Plaça Major: Violí amb Aina Martí i Violoncel amb Lluïsa Paredes.
Descarrega’t el cartell aquí
La Nit d’Espelmes es va celebrar a Pals per primera vegada l’any 2016 organitzada per l’Ajuntament a iniciativa de l’associació encarregada d’organitzar la popular festa italiana “Notte delle candele” que se celebra anualment al poble de Vallerano a la regió del Lazio italià.
RECOMANACIONS:
- Seguiu l’itinerari sense canviar de sentit per evitar aglomeracions.
- No passeu per les escales il·luminades amb espelmes. Són accessos tallats per evitar riscos.
- No us acosteu a les espelmes amb roba ampla.
- Els menors de 14 anys han d’anar acompanyats d’un adult.
La Nit de les Espelmes és una nit màgica il·luminada per la tènue llum de les espelmes amb espectacles de música, dansa i foc.