
5ª EDICIÓ DE FESTIVAL DE MURALS I ART RURAL
El Gargar festival és una iniciativa creada per Binomic.cat amb el suport de l’Ajuntament de Penelles i la Diputació de Lleida, que vol difondre la cultura artística al món rural, fent de Penelles un referent, implicant la gent en un tema únic i diferent, dinamitzant el poble i potenciant el turisme.
En aquesta edició el festival vol retre un homenatge a tots els pioners que durant les dècades dels anys 70 i 80 van fer aflorar un art subterrani i marginal que va acabar donant lloc al naixement de l’Street art tal com el coneixem avui en dia. I per materializar aquest petit homenatge, comptarem amb la participació de grans artistes molt marcats per l’Old School i per aquells primers anys del graffiti.
Pintures d’artistes nacionals i internacionals plasmen les seves obres als diferents murals de la població per generar recursos que permetin corregir el pas del temps i el deteriorament dels carrers, tornant a il·lusionar tot el veïnat durants els mesos de setembre a desembre.
No t’ho perdis i vine a Penelles!