Gar Gar Street Art Festival a Penelles

5ª EDICIÓ DE FESTIVAL DE MURALS I ART RURAL

El Gargar festival és una iniciativa creada per Binomic.cat amb el suport de l’Ajuntament de Penelles i la Diputació de Lleida, que vol difondre la cultura artística al món rural, fent de Penelles un referent, implicant la gent en un tema únic i diferent, dinamitzant el poble i potenciant el turisme.

En aquesta edició el festival vol retre un homenatge a tots els pioners que durant les dècades dels anys 70 i 80 van fer aflorar un art subterrani i marginal que va acabar donant lloc al naixement de l’Street art tal com el coneixem avui en dia. I per materializar aquest petit homenatge, comptarem amb la participació de grans artistes molt marcats per l’Old School i per aquells primers anys del graffiti.

Pintures d’artistes nacionals i internacionals plasmen les seves obres als diferents murals de la població per generar recursos que permetin corregir el pas del temps i el deteriorament dels  carrers, tornant a il·lusionar tot el veïnat durants els mesos de setembre a desembre. 

No t’ho perdis i vine a Penelles!

Més informació a
Organitza:

Media Tweets by binomic (@binomic_cat) | Twitter

Event Details
Leave a Comment

Event Details
Suscripcions

PUBLICITAT

Anuncia't

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes