Fira de la Muntanya a Vic

PREPARA UN HIVERN PLE D’ESPORT I NATURA A LA FIRA DE LA MUNTANYA DE VIC!

Després de que l’edició 2020 de la Fira de la Muntanya no es pogués celebrar en el format habitual, aquest any torna en format presencial a Vic per celebrar la seva 40a edició del 5 al 7 de novembre al Recinte Firal El Sucre, amb una gran oferta d’esport, natura i lleure.

Una àmplia àrea expositiva al pavelló comercial, amb empreses relacionades amb l’esquí i l’esport. Com és habitual en els últims anys, un altre dels eixos més importants d’aquesta cita anual és la inclusió de la Fira del Llibre de Muntanya, que aporta continguts culturals essencials, a partir de conferències, taules rodones i presentacions de llibres, a banda dels seus propis estands de llibreries i editorials de muntanya.

A la Fira també hi té lloc el Campionat d’Open Bloc, que any rere any compta amb una gran participació, i el Mercat d’Ocasió, on es pot adquirir material provinent d’outlets de diverses botigues d’esports o bé de particulars. A més la fira comptarà també amb diverses activitats d’esport i lleure.

ELS ESPAIS

  • Zona comercial que es divideix en dos apartats: Empreses relacionades amb l’esport i l’esquí, que ofereixen tot tipus de productes com material esportiu, roba, complements, forfaits per esquiar i ofertes de viatges, entre d’altres. Fira del Llibre de Muntanya amb expositors que inclouen tot tipus de llibres de narrativa i assaig, i guies relacionades amb l’esport i la muntanya.
  • Rocòdrom: un mur de 20x5m on hi té lloc el Campionat d’Open Bloc d’Escalada, amb diferents categories. El concurs, que aquest any s’instal·la en una carpa exterior adjacent al recinte, compta amb molta participació i aporta una gran espectacularitat a la fira! Està pensat per a tots els nivells i per a totes les edats.
  • Espai Fòrum: situat a l’auditori del recinte firal, un espai per portar a terme les conferències assegurant totes les mesures de seguretat, s’hi fan presentacions de llibres i guies, conferències, i col·loquis.
  • Espai Collsacabra: un escenari adreçat al públic infantil, situat al centre de la Fira, on s’hi duran a terme actuacions, titelles i sessions de contacontes.
  • Mercat d’Ocasió: espai on s’hi pot adquirir roba i material de segona mà provinent de particulars i una zona outlet, amb material de botigues d’esports. Una de les novetats d’aquest any és que aquest espai s’amplia per tal de garantir les mesures de seguretat recomanades.
  • Espai Vit (Auditori): ubicat al costat del pavelló, hi ha l’Auditori, que acull l’Splitboard Film Festival, una mostra de curtmetratges d’aquesta modalitat d’esquí.
  • Exterior pavelló comercial: s’hi fan activitats i exhibicions adreçades a públic infantil, com circuïts de BTT/ebike, Bici Trial o exhibicions.

Aquest any estem d’aniversari i passaran coses molt especials!

Per més informació, visita vicfires.cat

Organitza:

Event Details
Leave a Comment

Event Details
Suscripcions

PUBLICITAT

Anuncia't

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes