Estiu a la Pedrera de Roda de Berà

ESTIU A LA PEDRERA DE RODA DE BERÀ

Aquest estiu, la Pedrera de l’Elies de Roda de Berà torna a organitzar diverses activitats culturals. Gaudeix dels concerts, espectacles i projeccions que es duran a terme en el marc incomparable de la setena edició d’Estiu a la Pedrera de Roda Berà.

A continuació us mostrem tots els actes que es duran a terme aquest estiu a la Pedrera de l’Elies de Roda de Berà:

  • Grup Coral de Verge Berà | Dissabte 25 de juny | Actuació d’una de les entitats culturals amb més trajectòria del municipi.
  • Simbiosi musical: Banda Unió Musical de Tarragona i la Cobla Reus Jove | Dissabte 2 de juliol | Una ocasió especial per gaudir de la música catalana, la sardana i la música de cobla.
  • Fenya Rai! | Dissabte 9 de juliol | Adaptació de cançons del cançoner popular.
  • Maria del Mar Bonet | Dissabte 16 de juliol | Actuació d’una de les autores més emblemàtiques de la Nova Canço catalana.
  • La Bella Napoli | Dissabte 23 juliol | Albert Deprius, tenor; Josep Buborn, piano; i Laetitia Barea, mandolina. Oferiran un concert dedicat a la cançó napolitana.
  • Músics de carrer: tribut a Txarango | Dissabte 30 de juliol | Representació de les millors cançons dels quatre treballs discogràfics del grup.
  • Companyia elèctrica Dharma | Dissabte 6 d’agost | Actuació d’un dels grups més importants del panorama musical català
  • Arturo Gaya – Bonaire 12 | Dissabte 13 d’agost | Presentació del seu disc on la veu i la paraula se situen en un primer pla.
  • Alcarràs de Carla Simón | Dissabte 27 d’agost | Visualització de la pel·lícula guanyadora de l’Os d’Or en la 72a edició de la Berlinale.

Descarrega’t el document informatiu del programa complet de les activitats que es realitzaran a la Pedrera
Per més informació, visita www.web.rodadebera.cat

Organitza:

Event Details
Leave a Comment

Event Details
Suscripcions

PUBLICITAT

Anuncia't

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes