Cursa Nocturna Burriac Atac

CURSA NOCTURNA BURRIAC ATAC

La Burriac Atac és un esdeveniment esportiu, festiu i familiar de caràcter solidari, al voltant de la qual es podran desenvolupar altres activitats esportives, solidàries, socials o d’altres tipus que l’Organització planificarà.

La prova tindrà lloc el dissabte 3 de setembre de 2022 i constarà de dues curses, una distància “llarga” i una distància “curta”.

Les sortides de les dues curses serà simultània i tindran lloc a la zona de l’Ajuntament de Vilassar de Mar, les arribades seran a la Platja de Cabrera de Mar. La distància aproximada entre les zones de sortida i arribada és d’un quilòmetre. Les proves tindran lloc als municipis de Vilassar de Mar, Cabrera de Mar, Cabrils i Argentona.

  • Sortida: Plaça de l’Ajuntament de Vilassar de Mar, a les 21:00 h.
  • Arribada: platja de Cabrera de Mar, fins a la 01:00 h del diumenge.
  • Hi haurà 750 places disponibles, 250 per la curta i 500 per la llarga.
  • Les inscripcions es tancaran el dilluns 29 d’agost a les 12:00 o quan s’hagi arribat al límit de participants.
  • Preus: Cursa llarga 35 €, Cursa curta 33 €.
  • L’edat mínima per a participar a la prova és de 15 anys. Els menors de 18 anys han de portar autorització del major d’edat responsable.
  • Visualitza i descarrega’t tot el reglament amb aquest enllaç.
RECORREGUT DE LES CURSES:
Per a més informació, visita www.burriatac.com

Organitza:

Event Details
Leave a Comment

Event Details
Suscripcions

PUBLICITAT

Anuncia't

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes

PUBLICITAT

turisme catalunya revista esdeveniments rutes racons que fer catalunya agenda turistica propostes