8a RUTA DE TAPES DE L’HOSPITALET DE L’INFANT
Del 18 al 21 d’abril es durà a terme la 8a Ruta de tapes de l’Hospitalet de l’Infant per promocionar la gastronomia local! Oferiran una taà i una beguda (“canya” o “quinto” de cervesa, copa de vi o aigua) per 4€.
Ruta organitzada per l’Associació de Restauració i Hoteleria de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, amb el suport de la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.
Durant aquests dies, qui participi en aquesta ruta no només tindrà l’oportunitat d’assaborir les tapes elaborades especialment per a l’ocasió pel Bar Mediterrani, Bar Hos-pi, Bar-Restaurant D’Antis, Bar-Cervecería Cal Rullo, Restaurant-Pizzeria Can Donatello, Food & Cocktails Single Fin, Cerveceria El Drac, Restaurant Le P’tit Normand, El Rebost de Ca Belardo, Restaurant Blauverd, Restaurant Vanes, Restaurant LB21, Bar Safari, Hotel 4R Meridià, Bar-Gelateria La Jijonenca, Xiringuito del Pep, Bar-Restaurant Canalla i Zazu Lounge Bar, sinó també de prendre part en el sorteig de dos premis: una escapada smartbox «Mil y una noche de ensueño» i un val de 30 euros per gastar als bars i restaurants locals de l’ARH.