Camping la Borda del Pubill

Galeria-camping-1

Càmping la Borda del Pubill

El Càmping La Borda del Pubill, es troba al mig del Parc Natural de l’Alt Pirineu, al poble de Ribera de Cardós i al centre d’una de les valls més emblemàtiques del Pallars Sobirà.

L’allotjament

El Càmping disposa d’unes modernes instal·lacions, una àmplia zona d’acampada, envoltada d’arbres i verd, parcel·les tranquil·les, bungalows, bungalows de lux, Mòbil-homes i bengalies, cada allotjament perfectament condicionat tant a l’estiu com a l’hivern.

Instal·lacions esportives

Comptem també amb una gran zona esportiva, més de 10.000 m2 d’instal·lacions esportives perquè al càmping La Borda del Pubill, apostem fortament per l’esport.

  • Pista de pàdel
  • Tenis i mini-bàsquet
  • volei
  • Futbol platja
  • Camp de futbol d’herba natural
  • Espai polivalent
  • Sota cobert, amb taules de ping-pong i altres
  • Pista de petanca / bitlles

L’entorn

En tots els espais naturals del voltant trobem infinitat de camins per poder fer llargues i interessants rutes, sortint caminant des del càmping. Disposem també d’un 4 x 4 per portar a tothom que ho vulgui als racons més salvatges de les nostres muntanyes.
Conscients de la importància de les energies renovables, estem compromesos amb el medi ambient i utilitzem calderes de biomassa, plaques solars i fem compost per ressembrar la gespa anualment.

Comarca:

Pallars Sobirà

Categoria:

Allotjament

Situació:

Carretera de Tavascan, Km 9.5, 25570 Ribera de Cardós (Lleida)

Telèfon:

973 623 088

1 Comment
  1. Noribell

    Lloc excel·lent. El recomano al 100%

Leave a Comment